شرایط و سیاست حفظ حریم خصوصی

شرایط

با سلام🙏 ضمن خوش آمد از طرف مدیریت و تیم پشتیبانی نیترو پلاس سرویس ✳✴💯

📜قوانین خدمات نیترو پلاس سرویس

✅برای بررسی سرویس ها یک مرحله با حداقل سفارش سفارش خود را ثبت کنید درصورت رضایت از سرویس مجدد مقدار دلخواه را سفارش دهید

✅اگر سفارشی نهایتا تا 24 ساعت استارت نشد، حتما با پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.

✅ارسال فالوور، نهایتا 500 عدد(بعضی سرویس ها تا 5000) در 24 ساعت می باشد. بستگی به نوع سرویس استفاده شده دارد سفارش ها معمولا با چند وقفه کوتاه انجام می شوند. (نگران متوقف شدن سفارش نباشید)

✅با توجه به محدودیت در تعداد سفارش، درخواست خود را ثبت کرده و پس از تکمیل شدن آن مجدد سفارش ثبت کنید. (برای یک پیج پشت سر هم سفارش ثبت نکنید)

✅در صورتیکه برای پیج خود در سایت دیگری یا از سرویس دیگری سفارشی ثبت کرده اید، منتظر بمانید تا تکمیل گردد سپس نیترو پلاس سرویس سفارش خود را ثبت کنید.

✅درصورتیکه محصولی با گارانتی _جبران_تضمین ثبت گردیده (در توضیحات سرویس قابل مشاهده ست)، در بازه مشخص شده درخواست جبران سفارش را به پشتیبانی اطلاع دهید.

     عضویت در پنل نیترو پلاس سرویس و یا خرید از آن به منزله مطالعه و قبول شرایط خرید، عضویت و مقررات زیر می باشد :

  • استفاده از پنل نیترو پلاس سرویس کاملا رایگان بوده و پنل نیترو پلاس سرویس برای ثبت نام در پنل هیچ وجهی دریافت نمی کند.
  • نیترو پلاس سرویس برای انجام سفارش به رمز و اطلاعات شخصی شما نیاز ندارد.(مگر برای استفاده از ربات ها) 
  • با توجه به محدودیت در تعداد سفارش، درخواست خود را ثبت کرده و پس از تکمیل شدن آن مجدد سفارش ثبت کنید. (فرضا برای یک پیج اینستاگرام پشت سر هم سفارش ثبت نکنید
  • اگر برای پیج، کانال و یا دیگر موارد، در سایت دیگری سفارشی ثبت کرده اید، منتظر بمانید تا تکمیل گردد سپس در نیترو پلاس سرویس سفارش خود را ثبت کنید
  • در صورتی که  سفارش ثبت کردید باید منتظر باشید تا وضعیت سفارش به یکی از 3 حالت : در حال انجام، ناقص، تکمیل تغییر یابد سپس سفارش دیگری را ثبت نمایید
  • در صورتی که سفارشی لغو و یا به طور کامل انجام نشود، هزینه آن به صورت اتوماتیک به حساب کاربری شما واریز خواهد شد
  • سفارش هایی که اکانت آنها (اینستاگرام و یا سایر برنامه ها) در حالت خصوصی است و یا آیدی خود را تغییر دادند، لغو شده و هزینه ای عودت داده نخواهد شد
  • اولین ثبت سفارش خود را حتما با حداقل مقدار آغاز کنید در صورت رضایت مقادیر بیشتری رو ثبت سفارش کنید
  • مدت زمان تحويل : همه خدمات و سرویس های پنل نیترو پلاس سرویس بعد از خرید کاربر به صورت اتوماتیک توسط سرورهای در اختیار استارت خواهد شد.
  • ساعت پاسخگويي : کاربران می توانند از طریق تیکت پشتیبانی از ساعت 7 الی 24 اقدام به ارسال درخواست پشتیبانی نمایند.
  • نحوه پرداخت وجه: پرداخت وجه کاربران فقط به صورت آنلاین و از طریق سیستم پرداخت آنلاین پنل نیترو پلاس سرویس انجام می گیرد.فامیکس هیچ مبلغی را به صورت کارت به کارت دریافت نمی کند.
  • کاربر موظف است قبل از خرید تمام توضیحات مرتبط با سرویس را مطالعه کند و آگاهی کامل نسبت به خرید خود داشته باشد.
  • کاربر موظف است قبل از ثبت سفارش از عمومی بودن صفحه‌ی خود اطمینان حاصل کند و به هیچ عنوان صفحه مورد نظر خصوصی یا پرایویت نباشد.
  • کاربر نباید تا زمانی که سفارش در پنل ما تمام نشده از سرور دیگری از پنل ما سفارش ثبت کند چون اگر مشکلی پیش آید نمی توان کار خاصی انجام داد و مبلغ قابل برگشت نیست.
  • به دلیل اتوماتیک بودن سرویس ها مسئولیت محتوای صفحات اجتماعی که ما به آنها خدمات می دهیم به عهده ما نمی باشد.
  • اگر پیج یا کانالی که در پنل نیترو پلاس سرویس ثبت سفارش می کنید محتوای مجرمانه و خلاف قوانین جمهوری اسلامی داشته باشد بدون پاسخ گویی به سفارش دهنده، به پلیس فتا گزارش ارسال می گردد.
  • کاربر گرامی حتما شماره موبایل و ایمیل صحیح خود را وارد کنید تا در صورت وجود هرگونه مشکل به راحتی ارتباط با شما انجام شود.
  • افراد موظفند برای پیگیری ها و پشتیبانی های بعدی شناسه سفارش را از قسمت تیکت پشتیبانی ارائه دهند.
  • واریز وجه فقط از طریق درگاه پنل انجام می پذیرد و در صورت عدم توجه به این مورد کلیه مسئولیت و عواقب آن برعهده خود فرد می باشد.
  • در صورت مشاهده و شناسایی افراد سودجو (مشهود بر کلاهبرداری)، که در پنل نیترو پلاس سرویس فعالیت می کنند حساب کاربری ایشان مسدود خواهد شد و سریعا از طریق وکیل شکایت به پلیس فتا ارجاع داده می شود.
  • هیچ گونه خدمات و پشتیبانی در فضاهای مجازی ارائه نمی گردد و تنها راه پشتیبانی رسمی و فروش از طریق پنل کاربری می باشد. در صورت بروز مشکل هیچ گونه پیامک و یا صحبتی از جانب و یا به شماره های فروش سایت رسمی فامیکس مورد استناد نمی باشد. فقط و فقط تیکت مورد استناد و رسمی می باشد لذا پیشنهاد میگردد جهت تعامل رسمی با مجموعه حتما تیکت ارسال کنید.
  • تازمانی که برنامه های اجتماعی، پیام رسان ها و دیگر نرم افزار های فضای مجازی فعالیت دارند و سیاست های مربوطه را تغییر نداده اند کلیه خدمات همیشه فعال خواهند بود. اما در برابر تغییرات سیاست های این نرم افزارها مجموعه نیترو پلاس سرویس هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن نداشته ولی تیم فنی و تخصصی سعی در بهبود و به روز رسانی سرویس ها را خواهند داشت اما موظف به آن نمی باشند.
  • هرگونه نفوذ و حملات دیداس به مجموعه نیترو پلاس سرویس غیر شرعی و غیر قانونی بوده و توسط مراجع ذی صلاح تحت پیگرد و مجازات و پرداخت غرامت قرار خواهد گرفت.
  • تغییر قیمت سرویس ها امری طبیعی هست که با توجه به نواسانات ارزی و  هزینه های پرداختی از سمت نیترو پلاس سرویس رخ خواهد داد. مجموعه نیترو پلاس سرویس همواره تلاش می کند قیمت ها را ثابت نگه داشته و حتی در صورت امکان کاهش دهد ولی هیچ گونه وظیفه یا مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت. نمایندگان موظف هستند که اطلاعیه ها را دنبال کنند و در صورت تغییر قیمت، آن را برای سایت خود اعمال کنند.

لطفا به صفحه ی ثبت نام بازگردید و در مرحله ی بعد ☑تیک قوانین و شرایط را فعال نمونه و ثبت نام اکانت کاربری خود را انجام دهید

سیاست حفظ حریم خصوصی

     عضویت در پنل نیترو پلاس سرویس و یا خرید از آن به منزله مطالعه و قبول شرایط خرید، عضویت و مقررات زیر می باشد :

  • استفاده از پنل نیترو پلاس سرویس کاملا رایگان بوده و پنل نیترو پلاس سرویس برای ثبت نام در پنل هیچ وجهی دریافت نمی کند.
  • نیترو پلاس سرویس برای انجام سفارش به رمز و اطلاعات شخصی شما نیاز ندارد.(مگر برای استفاده از ربات ها) 
  • با توجه به محدودیت در تعداد سفارش، درخواست خود را ثبت کرده و پس از تکمیل شدن آن مجدد سفارش ثبت کنید. (فرضا برای یک پیج اینستاگرام پشت سر هم سفارش ثبت نکنید
  • اگر برای پیج، کانال و یا دیگر موارد، در سایت دیگری سفارشی ثبت کرده اید، منتظر بمانید تا تکمیل گردد سپس در نیترو پلاس سرویس سفارش خود را ثبت کنید
  • در صورتی که  سفارش ثبت کردید باید منتظر باشید تا وضعیت سفارش به یکی از 3 حالت : در حال انجام، ناقص، تکمیل تغییر یابد سپس سفارش دیگری را ثبت نمایید
  • در صورتی که سفارشی لغو و یا به طور کامل انجام نشود، هزینه آن به صورت اتوماتیک به حساب کاربری شما واریز خواهد شد
  • سفارش هایی که اکانت آنها (اینستاگرام و یا سایر برنامه ها) در حالت خصوصی است و یا آیدی خود را تغییر دادند، لغو شده و هزینه ای عودت داده نخواهد شد
  • اولین ثبت سفارش خود را حتما با حداقل مقدار آغاز کنید در صورت رضایت مقادیر بیشتری رو ثبت سفارش کنید
  • مدت زمان تحويل : همه خدمات و سرویس های پنل نیترو پلاس سرویس بعد از خرید کاربر به صورت اتوماتیک توسط سرورهای در اختیار استارت خواهد شد.
  • ساعت پاسخگويي : کاربران می توانند از طریق تیکت پشتیبانی از ساعت 7 الی 24 اقدام به ارسال درخواست پشتیبانی نمایند.
  • نحوه پرداخت وجه: پرداخت وجه کاربران فقط به صورت آنلاین و از طریق سیستم پرداخت آنلاین پنل نیترو پلاس سرویس انجام می گیرد.فامیکس هیچ مبلغی را به صورت کارت به کارت دریافت نمی کند.
  • کاربر موظف است قبل از خرید تمام توضیحات مرتبط با سرویس را مطالعه کند و آگاهی کامل نسبت به خرید خود داشته باشد.
  • کاربر موظف است قبل از ثبت سفارش از عمومی بودن صفحه‌ی خود اطمینان حاصل کند و به هیچ عنوان صفحه مورد نظر خصوصی یا پرایویت نباشد.
  • کاربر نباید تا زمانی که سفارش در پنل ما تمام نشده از سرور دیگری از پنل ما سفارش ثبت کند چون اگر مشکلی پیش آید نمی توان کار خاصی انجام داد و مبلغ قابل برگشت نیست.
  • به دلیل اتوماتیک بودن سرویس ها مسئولیت محتوای صفحات اجتماعی که ما به آنها خدمات می دهیم به عهده ما نمی باشد.
  • اگر پیج یا کانالی که در پنل نیترو پلاس سرویس ثبت سفارش می کنید محتوای مجرمانه و خلاف قوانین جمهوری اسلامی داشته باشد بدون پاسخ گویی به سفارش دهنده، به پلیس فتا گزارش ارسال می گردد.
  • کاربر گرامی حتما شماره موبایل و ایمیل صحیح خود را وارد کنید تا در صورت وجود هرگونه مشکل به راحتی ارتباط با شما انجام شود.
  • افراد موظفند برای پیگیری ها و پشتیبانی های بعدی شناسه سفارش را از قسمت تیکت پشتیبانی ارائه دهند.
  • واریز وجه فقط از طریق درگاه پنل انجام می پذیرد و در صورت عدم توجه به این مورد کلیه مسئولیت و عواقب آن برعهده خود فرد می باشد.
  • در صورت مشاهده و شناسایی افراد سودجو (مشهود بر کلاهبرداری)، که در پنل نیترو پلاس سرویس فعالیت می کنند حساب کاربری ایشان مسدود خواهد شد و سریعا از طریق وکیل شکایت به پلیس فتا ارجاع داده می شود.
  • هیچ گونه خدمات و پشتیبانی در فضاهای مجازی ارائه نمی گردد و تنها راه پشتیبانی رسمی و فروش از طریق پنل کاربری می باشد. در صورت بروز مشکل هیچ گونه پیامک و یا صحبتی از جانب و یا به شماره های فروش سایت رسمی فامیکس مورد استناد نمی باشد. فقط و فقط تیکت مورد استناد و رسمی می باشد لذا پیشنهاد میگردد جهت تعامل رسمی با مجموعه حتما تیکت ارسال کنید.
  • تازمانی که برنامه های اجتماعی، پیام رسان ها و دیگر نرم افزار های فضای مجازی فعالیت دارند و سیاست های مربوطه را تغییر نداده اند کلیه خدمات همیشه فعال خواهند بود. اما در برابر تغییرات سیاست های این نرم افزارها مجموعه نیترو پلاس سرویس هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن نداشته ولی تیم فنی و تخصصی سعی در بهبود و به روز رسانی سرویس ها را خواهند داشت اما موظف به آن نمی باشند.
  • هرگونه نفوذ و حملات دیداس به مجموعه نیترو پلاس سرویس غیر شرعی و غیر قانونی بوده و توسط مراجع ذی صلاح تحت پیگرد و مجازات و پرداخت غرامت قرار خواهد گرفت.
  • تغییر قیمت سرویس ها امری طبیعی هست که با توجه به نواسانات ارزی و  هزینه های پرداختی از سمت نیترو پلاس سرویس رخ خواهد داد. مجموعه نیترو پلاس سرویس همواره تلاش می کند قیمت ها را ثابت نگه داشته و حتی در صورت امکان کاهش دهد ولی هیچ گونه وظیفه یا مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت. نمایندگان موظف هستند که اطلاعیه ها را دنبال کنند و در صورت تغییر قیمت، آن را برای سایت خود اعمال کنند.